|
|
|
|
|
Fórum » Kanadai munka» Új hozzászólás írása

Gabó, 2018-07-17 12:43:11
Sziasztok, szeretnék érdeklődni, hogy gépészmérnökként 18 éves tapasztalattal milyen eséllyel tudnék Kanadában dolgozni? Végigjártam a szamárlétrát: operátorként kezdtem, után CNC technikus, CNC programozó, folyamatmérnök, most project menedzseri pozícióban dolgozom. Angol nyelvet naponta 2-3 órát használom konferenciákon. Amerikai multi cégnél dolgozom. Köszönöm előre a válaszotokat. Üdv.: Gabó
Tori, 2018-06-13 20:58:38
Sziasztok! Gyógytornász hallgató vagyok jelenleg, miután végeztem pár évet szeretnék itthon dolgozni - tapasztalatot szerezni és utána megpróbálni kiköltözni Kanadába. Ez mennyire megvalósítható? Gondolkodtam rajta, hogy esetleg az MSC-t már kint végezném el, habár ehhez elég sok anyagi forrás kell plusszba. Nagyon hálás lennék, ha írnátok pár tanácsot! További szép napot!
Zoli, 2018-04-26 19:59:16
_span style="color: #666666; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 20px"_Üdv mindenkinek! Csak èrdeklődès szintjèn szeretnèm kèrdezni,hogy erdőmèrnöki ès faipari mèrnöki diplomàval nèmet èsangol nyelvvizsgàval Kanadàban lehetne munkàt talàlni? Köszönöm vàlaszotokat! Zoltàn_/span_
Adamnak, 2018-04-25 12:33:54
Itt kell kezdeni a keresest: https://www.canada.ca/en/immigration-refugees-citizenship/services/immigrate-canada.html Nezz bele az Express Entry programba, szoftverfejlesztokent lehet eselyed hogy skilled worker-kent megkapd a PR statuszt.
adam543, 2018-04-25 07:53:36